יום רביעי, 30 בנובמבר 2011

שאלת מיליון הדולר - עלויות עד כה

מכיוון שזה פוסט קצר הרבה יותר מאשר סיפור השתלשלות האירועים, אתחיל בו.

זה לא באמת מיליון דולר, וגם לא מתקרב לזה - אבל הברייקדאון (בשקלים) הוא:

18,660 סוכן הגירה
3,850   נוטריון על תרגומים
3,900   אגרת בקשה
3,600   אגרת הפקדה
2,800 בדיקות רפואיות
2,800   איילטס  (פעמיים + קורס אחד)
35,610  סה"כ

לזה יש להוסיף כרטיסי טיסה (כ- $1,200 כפול 2) ועוד 200$ - דמי גרירה-טרנס-אטלנטית למיצי.

עכשיו, מחשבים את קיצנו לאחור, צריך להיערך לעלוית ראשוניות שם, עד שמוצאים עבודה. כנראה סדר גודל של בערך כפול ממה שהוצאנו עד עכשיו. 


8 תגובות:

  1. השם ישמור כמה התיקר הסיפור
    כשאנחנו הגשנו בקשה זה עוד היה בתל אביב אז לא היה סעיף תרגומים
    את הקורס IELTS עשיתי פעם אחת וזה היה הסעיף הכי יקר
    לא נעזרנו באף אחד וזה חסך המון
    הכל עלה 15 אלף לזוג עם שני ילדים בזמנו

    אבל זה כסף קטן
    החיים בקנדה מאוד יקרים
    והמעבר עצמו עלה לנו המון כסף, לקנות הכל מחדש, בגדים ל-4 עונות במקום לעונה אחת...

    בכל אופן מענין לקרוא תמשיך לעדכן

    השבמחק
    תשובות
    1. איך אפשר להוזיל את עלויות התרגומים נוטריוניים? מאוד אשמח לדעת.

      תודה!

      מחק
    2. לגבי התרגום הנוטריוני - צריך:
      א. לחפש בפורום מה אנשים יודעים, למשל: http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=1712&MessageId=138615929
      או http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=1712&MessageId=139729697
      או http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=1712&MessageId=129595135

      ב. להתקשר לשגרירות לפני, לוודאי שמה שעושים קביל כרגע, כי הם עשויים לשנות תקנות

      מחק
  2. שמח שיש עניין!

    סיפור האיילטס הכפול הוא שבעצם הגשנו 2 בקשות, והמגיש הראשי התחלף... היינו אפעס לחוצים, ובדיעבד לא היה צריך קורס.

    בגלל שמדובר בזוג גברים, העדפנו לא לעשות הכל לבד; כנראה שהיינו מסתדרים, אבל גם לא מתחרטים שנעזרנו בסוכן.
    גם אנחנו הגשנו בת"א, אבל הכל היה צריך תרגום עם אישור נוטריוני. בסוף יצאנו קצת טמבלים, כי היה אפשר לעשות אישור נוטריוני בחצי מחיר, אבל מילא.

    אנחנו מודעים לזה שהמעבר יהיה יקר - אבל יש לנו מספיק. ואנחנו גם אופטימים שלא יקח לנו מלא זמן למצוא עבודה.

    השבמחק
  3. בנוגע למיצי, איך מטיסים בע"ח? ואיזה אישורים או משהו בסגנון הייתם צריכים לקבל בשבילה?

    השבמחק
  4. הי אודליה -

    מכיוון שאנחנו עדיין בישראל, אז אני לא רוצה להתחייב בדיוק. עד כמה שאני יודע חתול חייב להראות חיסון לכלבת (לפחות חודש לפני הטיסה), ואישור של הוטרינר המחוזי ב10 ימים שלפני.
    את טיסה מעבירים או בתיק נשיאה רך שעולה למטוס, או בכלוב קשיח, שיורד לתא המטען (לחלק מחומם...).
    חברת התעופה, כמובן, לוקחת כסף נוסף, אבל יש בזה איזשהו הגיון.

    לקנדה אין צורך בהסגר, ועד כמה שאני יודע גם אין צורך בצ'יפ או הוכחת נוגדני כלבת.

    חשוב לוודא כמובן שאם הטיסה עוברת דרך איפשהו וזה לא טרנזיט, מה המצב שם.

    בימים הקרובים אבדוק שוב מה התנאים הספציפים בBC ואשים כאן לינק.

    השבמחק
  5. תודה. האמת היא שהחשש הגדול ביותר שלי היה שיאלצו אותנו לשלוח את החתולה כמטען. אני מוכנה לאבד מזוודות אבל לא את החתולה :)

    השבמחק
  6. אנחנו מעדיפים שהיא תהיה למטה כי היא מייללת בנסיעות כל הזמן.

    השבמחק